תקנון רכישה

תקנון רכישה

תנאי שימוש ורכישה אלה מגדירים את זכויותיך וחובותיך בעת הזמנת מוצרים באתר "Display Online". קרא אותם בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בינך לבין "Display Online" . התנאים מנוסחים בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד, והם מתייחסים גם לנשים.

אספקת המוצרים?

"Display Online"תספק לך את המוצרים שהזמנת באתר, בתנאי שהמוצר שהזמנת מצוי במלאי שבידי "Display Online" וכן בתנאי שבבעלותך כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולסולקו בישראל, וחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את עסקת הרכישה שביצעת.

אם המוצרים שהזמנת אזלו מהמלאי למרות שהם מופיעים באתר, או שחברת כרטיסי האשראי לא אישרה את חיובך, לא נהיה חייבים לספק לך את המוצרים שהזמנת. במקרה זה נשלח אליך הודעה מתאימה בדואר אלקטרוני, ונמנע מחיוב כרטיס האשראי שלך. אם חויבת בטעות, אתה מתבקש להודיע לנו ואנו נדאג לזיכוי מתאים

הזמנת מוצרים באמצעות השרת המאובטח של "Display Online"

כדי להזמין מוצרים בדרך זו עליך להזין בטפסים המיועדים לכך בתהליך ההזמנה את הפרטים הבאים: מספר זיהוי, שם פרטי ושם משפחה, טלפון, פקס, רחוב, מס' הבית, ישוב, מיקוד , ת.ד. (אם קיים) וכתובת דואר אלקטרוני.

אם זו הפעם הראשונה שאתה מזמין מוצרים מ"Display Online" תוכל לבחור סיסמה, ולהזין אותה במקום המיועד לכך באתר. בעתיד כשתבקש לקנות אצלנו מוצרים נוספים, תזוהה לפי כתובת הדואר האלקטרוני שלך והסיסמה שבחרת. אלה יחסכו ממך את הצורך במילוי חוזר של פרטיך האישיים.
יהיה עליך רק לוודא כי פרטיך, כפי שהם מופיעים על גבי מסך המחשב, עדיין מעודכנים. במידה שאינם מעודכנים, אתה מתבקש לתקנם כדי שנוכל לספק את הזמנתך.

לאחר שביצעת הזמנה דרך השרת המאובטח של "Display Online" ישלח אליך בדואר אלקטרוני, אישור ראשוני על קליטת פרטי הזמנתך. 
לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את "אופק חדש" לספק את המוצרים שהזמנת, והוא מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת. 

רק לאחר ש"Display Online" תוודא שכרטיס האשראי שלך תקף והמוצר מצוי במלאי שבידיה, ישוגר אליך אישור סופי בדבר ביצוע ההזמנה. אישור זה, יחייב אותנו לספק לך את המוצרים שהזמנת

מבצעים

אתר "Display Online" מציע לעיתים מוצרים במבצעים מיוחדים, ו/או מבצעי הנחות מיוחדים וכדומה, וכן מבצעים ייחודיים המוצעים רק באתר.
אין כפל מבצעים ו/או אפשרות רכישה בתווי קניה אא"כ צוין אחרת.
"Display Online" אינה מתחייבת כי כל מבצע שתערוך יחול על כלל לקוחותיה. יודגש כי "Display Online" זכאית לשנות את ההטבות או לבטלן, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
"Display Online" רשאית בכל עת, להפסיק כל מבצע שהיא עורכת לשנותו או להחליפו ולבטל או לשנות בכל עת מתן כל הנחה הניתנת על ידה, הכל לפי הקבוע בתנאי אותו מבצע.

הזמנה משובשת

כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. "Display Online" לא תספק את המוצרים שהזמנת, אם ההזמנה לא נקלטה במחשביה, או אם נקלטה באופן משובש, וזאת גם אם מקור התקלה הוא במחשבי "Display Online" אם לא תקבל אישור על קליטת ההזמנה בתוך יומיים מביצועה, יש להניח כי חלה בה תקלה.
במקרה זה: מומלץ שתפנה אלינו. 
למשלוח הודעה לחץ כאן לברר את מקור התקלה ולסייע בביצוע ההזמנה

פרטים אישיים

אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטים שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי טיפול ומשלוח. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים.

הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה ישמרו במאגר המידע המאובטח של "Display Online". למרות שאינך חייב לפי החוק למסור לנו פרטים אלה, לא נוכל לטפל בהזמנתך בלעדיהם. "Display Online" לא תעביר את פרטיך האישיים לגורמים אחרים.

"Display Online" תשתמש בפרטים שתמסור לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. במקרה זה, הנתונים לא יתייחסו אליך אישית ולא יזהו אותך.

אספקה

"Display Online" תספק את המוצרים שהזמנת בתוך שלושה עד עשרה ימים ממועד הזמנתך. זמן אספקת המוצרים יחושב על פי ימי העסקים ראשון – חמישי, ואינו כולל את הימים שישי, שבת, ערבי חג וחג.
לתשומת לבך: אם לא מסרת את אמצעי התשלום במהלך ביצוע ההזמנה, ההזמנה לא תטופל, ומועד האספקה עלול להתארך.

אם ביקשת שהמוצרים ישוגרו אליך באמצעות שליח, הם יגיעו אליך בתוך 10 ימי עבודה.

"Display Online" לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה – כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות או השבתות בשירותי הדואר, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

מחירים

המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, אלא אם כן צוין לידם במפורש אחרת.
המחירים אינם כוללים דמי טיפול אריזה ומשלוח, אלא אם צוין לידם במפורש אחרת.
תוספות אלו מפורטות בדף "תעריפי משלוח".
"Display Online" רשאית לעדכן תעריפים אלו מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. התעריף הקובע הוא זה שצוין בעת הרכישה.

"Display Online" רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת שהשלמת את תהליך ההזמנה.

לתשומת לב: למרות שאנו מקפידים לבדוק את המחירים המופיעים באתר, לעתים עלולה לחול טעות שבעקבותיה יוצג באתר מחיר שגוי. במקרה זה נפנה אליך לאחר שביצעת את הזמנתך, נודיע לך מהו המחיר הנכון של המוצר ונאפשר לך לאשר כי אתה מבקש לרוכשו במחיר הנכון. אם לא תאשר זאת בתוך שלושה ימים – או אם תסרב לרכוש את המוצר במחירו הנכון – לא נהיה חייבים לספקו לך, ובמקרה זה לא תהיינה לך טענות כלפי "Display Online"

תנאי תשלום

"Display Online" תגבה את התמורה בגין המוצרים שהזמנת ודמי הטיפול והמשלוח (אם יהיו) באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת. כרטיס האשראי יחויב בתשלום אחד, במועד החיוב החודשי הקרוב.
אם רכשת מוצרים בסכום המקנה לך אפשרות לשלם בתשלומים, יפרעו התשלומים באמצעות כרטיס האשראי ללא ריבית והצמדה.
בנוסף למחיר המוצרים שהזמנת, עליך לשלם ל"Display Online" דמי הטיפול ומשלוח, על-פי המפורט בטבלת דמי הטפול האריזה והמשלוח.

"Display Online" רשאית לשנות את דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. התשלום התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך הרכישה.

ביטול עסקה והחזרת מוצרים

אתה רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת ב"Display Online" עד 30 יום מיום קבלתם.
כדי להחזיר את המוצרים עליך לשלוח אותם בצירוף החשבונית שקיבלת והודעה בכתב על החזרתם, בתוך 30 הימים הללו אל הכתובת "Display Online" ת.ד 1940, רמת השרון מיקוד 47119
לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי טיפול ומשלוח), ותחוייב בדמי ביטול בשיעור של 5% מהמחיר או ב-100 ש"ח הקטן מביניהם.

אחריות

"Display Online" אחראית להחליף מוצרים פגומים, או לחליפין להחזיר לך את כספך, על פי התנאים המפורטים בפסקה זו ובפסקה "ביטול עסקה והחזרת מוצרים". "Display Online" לא תהיה אחראית לכל הפסד של רווח כספי, אי נוחות אדמיניסטרטיבית, אכזבה, נזק ישיר או עקיף לך או לצד שלישי הנגרם לך מבעיה כלשהי הקשורה למוצרים, ללא כל תלות בסיבה לכך.   

"Display Online" תצא ידי חובתה כלפיך עם מסירת המוצרים שהזמנת למשלוח בבית דואר בישראל. "Display Online" לא תישא באחריות כלפיך בגין תקלות או שיבושים במשלוח, ובלבד שציינה על גבי החבילה את השם והכתובת כפי שהופיעו בהזמנתך. 

"Display Online" אינה נושאת באחריות לטיב המוצרים, מפני שהיא איננה מייצרת אותם. במקרה שרכשת מוצרים פגומים זכותך היחידה היא להחליפם או לקבל את כספך בחזרה, כפי שפרטנו בתנאי שימוש אלה. בכל מקרה של פגם או איחור לא סביר באספקה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר אלקטרוני או במספרי הטלפון המצוינים באתר בדף "אודותינו".

השירות באתר "Display Online" ניתן לשימוש כמות שהוא (AS IS). לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי "Display Online" בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ודרישותיך.

"Display Online" אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי "Display Online" נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל "Display Online" או מי מספקיה

דין ושיפוט

הדין החל על הזמנתך והסכם זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוזות תל-אביב והמרכז, במדינת ישראל.

שאלות ובירורים

לבירורים ושאלות ניתן לפנות לנציגי השרות של "Display Online" באמצעות מילוי הטופס באתר.
למשלוח הודעה לחץ כאן.